درباره پایکان

سال از نیمه گذشته است و بیشتر آن در یک چشم به هم زدن گذشت. ما چیزهای زیادی را با هم تجربه کردیم. با هم علیه کووید-19 در حال مبارزه‌ایم، در پیروزی ورزشکاران در المپیک توکیو و جام جهانی کشتی شادی کردیم، برای آینده خود سخت در تلاشیم و دستاوردهای خود را با خوشحالی با خانواده خود به اشتراک می‌گذاریم.
در سالی که در شرف زمستان است، باید دستاوردهایی داشته باشید و همچنین باید سوالات زیادی داشته باشید. شما می‌بایست خواهان فرصتی باشید که با دوستان همفکر خود دور هم جمع شوید و تجربیات خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارید.
بنابراین، پایکان ایران اینجاست! ما امسال یک کنفرانس آنلاین جذاب را برای شما به ارمغان می‌آوریم، بیایید از لذت و شادی که پایتون برای ما به ارمغان می‌آورد، بهره‌مند شویم.
پایکان ایران گردهمایی است برای همه‌ی کسانی که از زبان برنامه‌نویسی پایتون متن باز استفاده می‌کنند و آن را توسعه می‌دهند. پایکان ایران وظیفه‌ی خود را رشد جامعه ایرانی برنامه‌نویسان پایتون می‌داند.
یک مثل قدیمی وجود دارد که «یک کنفرانس مربوط به یک نفر نیست، بلکه یک گروه از افراد است،» بنابراین در اینجا از همه کسانی که انجمن پایتون را دوست دارند، استقبال می‌کنیم تا به ما بپیوندند، در این کار شراکت کنند و بیایید کنفرانس امسال را یک کنفرانس رویایی کنیم! بله، ما به شما نیاز داریم!
پایکان ایران یک کنفرانس متنوع است که سعی در ارایه یک تجربه موثر برای همه دارد. به ما کمک کنید تا این کار محقق شود.