حامیان

کنفرانس PyconIr افتخار بهره‌مندی از حمایت حامیان ارایه شده در این صفحه را دارد.
حامی شوید
sponsor1-Logo
دیتاشف یک شرکت تخصصی مشاوره مهندسی در حوزه کلان‌داده، یادگیری ماشین با محوریت آمازون وب سرویس است که در سال 2019 به طور رسمی در آمستردام هلند بنا گذاشته شده‌است. دیتاشف در حال حاضر یک شرکت سود‌آور است که بدون وابستگی به صندوق‌های سرمایه‌گذاری توانسته‌است رشد سریعی داشته باشد. ما در دیتاشف، از عنوان Chef (سرآشپز) برای مهندسان داده و دانشمندان علوم داده‌‌ و مهندسان زیرساخت‌مان استفاده می‌کنیم. اعتقاد داریم کاری که انجام می‌دهیم بسیار تخصصی و همراه با هنرمندی تک تک اعضای تیم‌مان است. در دیتاشف سعی کرده‌ایم یک 'محیط امن' بر پایه اعتماد و اعتماد پذیری با فرهنگ بین المللی ایجاد کنیم و روی روابط عمیق و بلند مدت درون تیمی سرمایه گذاری زیادی می‌کنیم. ما می‌خواهیم Chefهایی که به دیتا شف می‌پیوندند با تفکری همچون مالکین یک کسب و کار به مجموعه اضافه شوند و همه با یکدیگر دیتاشف را رشد دهیم. افرادی که به جمع ما می‌پیوندند، به دید 'منبع' یا 'نفر ساعت' و یا 'ماشین‌های تولید درآمد' به ایشان نگاه نمی‌شوند. اینها انسان‌های با استعدادی هستند که تصمیم گرفته‌اند بخشی از بهترین زمان‌های زندگیشان را با ما بگذارنند. ما از صمیم قلب قدردان این تصمیمشان هستیم و اولویت ما سلامت جسمی، آرامش روانی و تامین اقتصادی ایشان خواهد بود. بسیار مشتاق هستیم که با برنامه‌نویسان با استعداد و خصوصا متخصصین حوزه داده در ایران همکاری داشته باشیم. شما می‌توانید فرصت شغلی اختصاصی کشور ایران را در صفحه 'نمایشگاه فرصت‌های شغلی' مشاهده کنید.
sponsor2-Logo

میزبانی، اجرا و کد زنی پایتون در فضای ابری: PythonAnywhere

sponsor4-Logo
در حال حاضر ایران‌سرور با تکیه بر ۲۰ سال تجربه در ارایه خدمات هاستینگ و بیش از ۱۶۰ هزارمشتری با برند جدید خود یعنی ابر ایران‌سرور به ارایه ۳ سرویس رایانش ابری می‌پردازد. تمامی برنامه‌نویسان، صاحبان کسب و کار، مدیران شبکه و متخصصین آی‌تی می‌توانند با استفاده از سرویس‌های ابری ایران‌سرور وب سایت و کسب و کار خود را به شکل وسیعی توسعه دهند. ۳ سرویس رایانش ابری ابر ایران‌سرور شامل زیرساخت ابری(IaaS)، شبکه توزیع محتوا (CDN) و سرویس پردازش گرافیکی (GPU) است.

سرویس CDN ابر ایران‌سرور همتراز با برند‌های جهانی توانسته است سرعت و امنیت توزیع محتوا را به طور چشمگیری افزایش داده و از وب سایت شما در مقابل حملات سایبری محافظت کند. با سرویس پردازش گرافیکی ابر ایران‌‌سرور شما می‌توانید در لحظه به قدرتمند‌ترین سخت‌افزارهای پردازشی متصل شوید و منابع نامحدود خودتان را به صورت کاملا خودکار و در کسری از ثانیه تحویل بگیرید. خدمات زیر ساخت ابری در ابر ایران‌سرور از ماشین‌های مجازی فوق‌العاده قدرتمندی به نام Flex تشکیل شده‌اند که تیم‌های توسعه قادر هستند به راحتی چالش‌های زیر ساختی خود را به کمک آن رفع کنند و به صورت امن، پایدار و مقیاس‌پذیر به توسعه کسب و کارشان بپردازند.

sponsor3-Logo

پارسکدرز اولین پلتفرم فریلنسینگ ایران و بازار کار آنلاین